Hejsan alla glada bagarbarn

Hej alla glada!

Glöm nu inte att lämna kommentarer för det är så roligt att läsa dom speciellt när man är på andra sidan atlanten.

Vi tävlade alltså mot Louisville i fredags, vi vann inte, låt oss lämna den historien där.

Igår fyllde Josh år, eller ja, han fyller egentligen år idag men vi firade det igår.
Det började med att jag, Kritley, Bree, Erin och Lindsey tog shuttle-bussen in till  Hofbräu-haus i "downtown" Cincinnati (så fint där är, första gången jag faktiskt varit inne i stan), en tysk bar med live-band, hompa-bompa, Lederhosen och hela köret. Efter ett tag kom Jeremy, Patryk, Robbie och Maggie så käkade vi. Sedan mötte vi upp Josh och hela hans entourage och hade riktigt roligt.
Senare på kvällen åkte jag, Maggie, Lindsey, Robbie och Jeremy till ett ställe som hette "Beluga-bar", en sushi-bar som dom gör om till nattklubb på kvällen. Riktigt fint ställe, otroligt classy och mycket fint folk. Jag tyckte bättre om hompa-bompa stället dock det var lite mer ös där :-P, lite afer-ski känsla om ni förstår vad jag menar.
Hade iallafall allt som allt en riktigt rolig kväll igår!

Idag har jag inte gjort mycket, det är ju som sagt söndag, vad gör man sådana dagar? Städar, äter och pluggar lite!

Jag tog inga bilder igår men när jag har fått dom av Kirtley lovar jag att jag ska visa er.

Ha en bra kväll!

Auf Wiedersehen (Don't make me go german on you!!)

Kommentarer
Postat av: Papsen

Kul att du är uppe i etern igen, fickdu ngn rysk kaviar på Beluga bar, by the way snart skall vi oxå frottera oss i nästan tyska barer, blir Süd-tirolska. Hang in there....

2009-01-13 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0