Frustration personiferad!

Ååååhhhh!!!! Exakt så känner jag just nu!! Jag har inte simmat på två veckor!!

Jag har inte biceps-inflamation nu tydligen utan de misstänker att det kan vara något som heter "quadrilateral space syndrome" försök uttala det... Ni kan ju alltid googla det om ni tycker det är intressant. Jag ska till en ny doktor på måndag morgon, om det visar sig att det är vad det är så måste jag opereras...

Jag kan ju säga att de senaste dagarna har jag mins sagt varit ganska så deppig. Allt jag gör på träningen är kicka och kicka och kicka, jag tycker INTE att det är roligt!!

Det enda jag vill är att bli bra i min arm!

Anyway... Igår var vi på Annas föedelsedags-middag, de var trevligt. Samma ställe som jag var på en av de första dagarna jag kom till Cincinnati i september, helt annan känsla nu när jag känner alla, mycket roligare!

Här är några bilder:

Britton och Anna

Jag, Stephanie och Anna

Nate och jag, jag vet det är ett lite jobbigt leende där på mig men vi väntade i typ 2 minuter för att den jäkla blixten skulle komma så jag fulade mig lite.

Well well, idag är det lördag, får se vad jag hittar på under dagen.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, usch å fy för din arm!!! Hoppas att de listar ut vad det är och att du blir bra snart. Kan inte va kul å inte få simma, det är väl därför du är där, eh?

Krya på dig lillkussen! kram

2009-01-24 @ 20:57:29
URL: http://meissners.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0