En olycka kommer sällan ensam

Hej alla barn

"En olycka kommer sällan ensam" är det inte så det heter?

Det började i söndags med att jag kände att vänster överarm var väldgt spänd och att det gjorde ont när jag sträckte ut den. Tränade i måndags tänkte att det nog bara var nån inflamerad hårsäck eller någott likande. I tisdags gjorde det extra ont på morgonen och på eftermiddagen var det outhärdligt, jag bad Monty kolla på det och när han rörde vid mn arm fick jag kalla kårar så ont det gjorde så han skickade mig till doktorn. Doktorn misstänkte att jag hade fått en blodpropp i armen så han skickade mig till "university hospital" för att få det undersökt.
Så idag har jag spenderat halva dagen på sjukhuset där dom gjorde ultraljud på min arm som visade sig inte vara en blodpropp. Dock har jag en inflamerad biceps så det blir en-arms simning resten av veckan för kicka vägrar jag göra hela tiden. Skoj va?!

Igår fyllde Robbie år så var och åt på ett ställe som hete Montgomery in, världens godaste revben-spjäll, det vattnas i munnen bara av att jag tänker på dem. Här är lite bilder:

Jag och Jeremy i våra fina haklappar :-)

Maggie och Robbie (som fyllde år)

Olivia och Lindsay

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaw, gumman! Hoppas din arm blir bättre!

Puss <3

2009-01-22 @ 17:49:28
Postat av: Matilda

Liz M Hansson!!! Du får aldrig skrämmas sådär! EN BLODPROPP!? Då hade du fått sluta simma omedelbums! Sånt är farligt Lizzy.. Nu va det visserligen inte det, men en inflamerad biceps, förkylningar, o alla andra åkomemr du haft sen du flyttade dit... för mkt träning och för lite vila undrar en orolig Matilda?? (läs mamma/medstud)Ta hand om dig ordentligt annars får jag komma dit o göra det åt dig!

2009-01-24 @ 13:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0