En bild säger mer än tusen ord


Kommentarer
Postat av: ninni

Hej!

Nu känner jag mig fruktansvärt "med" jag har skrivit till Malin i Peru och till dig i USA. Jag som tyckte jag var "busig " som var i spanien ett par månader...ja jag allt förändras och det är skithäftigt.

Hoppas din arm läker och att du snart kan simma med båda armarna.

Nu ska jag gå ut o gå lite och handla tills Bernt o Josse kommer från fotbollen. // Kram moster

2009-01-27 @ 18:04:08
Postat av: Matilda

Lizzy.. jag oroar mig för dig! Hur mår du egentligen? Hang in there! Hoppas verkligen din lilla arm blir bra, och snabbt! Tänker på dig. Nu ska jag googla quadr.... nått. Ta hand om dig mitt hjärta!

Pusss



(där va ju jag på en bild... Yay!) saknar dig

2009-01-27 @ 23:29:44
Postat av: mamma

mitt älskepyre, det blir bra i armen till slut. Jag vet det och du vet att ud alltid kan lita på din mamma. Pussssssss älskar dig mer än mycket!!!!!!!!!

2009-01-29 @ 12:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0