Jidderish

Här sitter jag på Engelska lektionen och väntar på att prata med professorn om mitt papper som jag skickade in för några dagar sedan... Ganska långtråkigt för jag har verkligen inget annat jag kan arbeta på under tiden.

Idag fick jag dvd:n från kräftskivan i somras, hahaha herregud, den är så rolig, har dock inte hunnit se hela ännu.

Igår var jag nere i trainingroom igen (mitt stammis ställe nu) hade en liten diskussion med vår trainer om min arm (som fortfarande inte är helt bra. Jag vill att de ska ge mig en kortison-spruta innan Big East så jag slipper känna av smärtan överhuvudtaget, det hade varit så skönt! Men jag verkar inte få min vilja igenom. Monty blev rätt trött på hela situationen och har nu ringt till traningroom så han kan gå ner där samtidigt som jag så han kan fråga vad som händer. Jag är lyckligt lottad som har en tränare som bryr sig så mycket.

Nu är det snart Big East alltså, det ska bli så jäkla skoj! Vi åker till Indiana (där tävlingen hålls) på tisdag nästa vecka. Nu i veckan ska vi få baddräkter och nya kläder, julafton nästan :-P.

Jag ska simma 200 fri, 200 rygg och 100 rygg individuellt (man får bara simma 3 individuella grenar var). Vilka lag jag ska simma är jag inte helt säker på ännu, det finns 5 lagkapper och man får simma 4 av dem. Som det ser ut nu så har de plockat ur mig ur 4*200 laget men jag ska nog försöka övertala det, det är ju inte direkt att jag inte platsar i laget.

På lördag är det alla härtans dag :-). Jag ska ut på middag med Jeremy, mysigt, jag vet inte vart vi ska ännu, det får han bestämma, jag känner ju inte till stan så väl ännu...

Vad annars? Ja just det, jag och Stephanie har hittat hus där vi ska bo nästa år. Vi kommer flytta in med Sarah och Ellie (seniors nästa år). Vi kommer bo rätt över gatan från en hel hög av killar från laget. Det kommer bli galet.

På fredag ska vi ha lite BE förberedelser som att bygga naglar och annat tjejigt hihi.

Nä nu tycker jag allt att det börjar bli dags för professorn att få tummen ur ar**** och ropa mitt namn

Åh jag tittade precis från bilder från studenten, vilken underbart underbar dag! :



LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0