This and that

Vilken underbar alla hjärtans dag jag hade!
Vi var på en jättemysig fransk resturang och ja fick äta escargot (sniglar) min absoluta favoriträtt, jag vill inte höra ööööö vad äckligt från någon som inte provat det, det är så underbart gott och smälter i munnen.
Jag hade tänkt ta bilder men glömde såklart kameran. De enda bilderna jag tog var på vår halvt uppätna frukost (jag gjorde pannkakor med glass och nutella) och en bild på mina vackra naglar.

vackert va :-P

Ikväll var vi hosa Sarah och käkade. Har lite bilder från det med:

Anna hade lektion om The civil war

Vi spelade likte biljard också, här är Lange (sprintertjej)

Imorgon bär det av till Indiana och Big East, förhoppningsvis är det gratis internet på hotellet och då uppdaterar jag därifrån. Vår mästerskapströja ser ut såhär:

Det är det som gäller, antingen är du på träningen, i skolan eller död. Man kan ju önska att lite fler människor där hemma hade samma inställning till simning då hade vi varit riktigt bra... Just saying...ta åt dig om du behöver

Det var allt för denna gången.
Over and out


Kommentarer
Postat av: Anna

Ojoj, sniglar va gott! Länge länge sen ja åt det... Vore mumma! =)

Hörru, glöm inte att du måste vila mellan träningarna också. Inte dö, utan vila du vet. :P

2009-02-16 @ 10:37:23
URL: http://meissners.bloggsida.se
Postat av: Mig! :)

har faktiskt åsså ätit sniglar :O lite förvånad själv eftersom jag hatar att pröva nya saker XD

2009-02-16 @ 19:08:21
Postat av: Anonym

sluta skryt va? skryt skryt skryt hela jävla tiden!

gör det du ska därborta o bara gör det

2009-02-21 @ 23:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0