Sista dualmeetet innan Big East

Hej hej hallå

Ush vilken seg dag det är idag, jag kommer inte igång med att göra något alls...

Denna helgen har vi haft två dual meets, tyvärr har jag inte kunnat simma något av dem utan har fått sitta och heja istället, inte så jätteskoj men, you gotta do what you gotta do som Mr Hopkins skulle sagt.

Igår hade vi vår senior-recognistion vilket innebar att det var senironas sista dualmeet och då har man lite festligheter. Vi hade middag och alla senirona höll tal, vissa av dem kommer jag verkligen sakna, mest Rob och Kuba, förrhoppningsvis kommer dom hålla sig kvar i Cincinnati så jag fortfarande får se dem.

Min arm börjar bli bättre, de har inte kommit på vad det är ännu men jag ska iväg och göra lite fler tester imorgon, det lutar nog inte mot operation iallafall.

Här är lite bilder från igår:

Jag och Steoh i vårt rum

Team meeting innan tävlingen

Jag och Karli (Gillar ni tatueringen?:-P)

Emma vinner 200 brassa

Klart slut
//Liz

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling, du har nog varit på dina udnersökningar nu och jag är nyfiken på vad de kom fram till. Jätte-kul att höra att armen har blivit bättre!! Pussssssssssssss / mamma

2009-02-03 @ 07:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0