Rubics Cube

Hej

Igår hade en väldigt rolig fest som kallades "The rubics cube party". Det gick ut på att du skulle komma i kläder av varje färg av en rubics cube (ni vet den här klossen man kan vrida och vända med en massa olika färger så man får rätt färg på rätt sida). I slutet av festen skulle man ha bytt kläder med varandra så man endast hade en färg. Kanske inte riktigt blev så, jag vågade inte byta kläder eftersom jag ville få tillbaka allt...
Här är iallafall en bild på hur vi såg ut:

Jag, Renee och Anna.

Idag har varit en chill dag, ser fram emot ikväll:-)

Nu ska jag prata med Vicky och sedan göra mig iordning

Kommentarer
Postat av: K

tack :)

2009-03-02 @ 18:26:13
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: mormor

Det är verkligen kul att läsa din blogg.Det gör jag nästan varje dag.Ser ut som du har ganska trevligt!Kram/mormor

2009-03-03 @ 15:26:00
URL: http://lizmhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0