Montys little Princess :-)

Godagens

Usch, jag har en ganska tung dag idag, allt är bara jobbigt utan anledning, jag är såååå in i bomben less på pluggandet och det ger mig aningens ångest måste jag säga...

Jag kom på att jag inte berättat att jag gjort ett nytt hål i örat, hmm...kanske för att det kanske inte är toppen på folks intresselistor men jag menar bloggen är ju om mig så då är det vad jag skriver om. Här är en bild:

Det är den lilla till vänster.
Jag var så sjukt nervös när jag skulle göra det, hade hört massa skräckhistorer om hur man kan höra hur brosket knäcks osv. men det gjorde verkligen inte ont, det var över på en sek. De använde inte pistol utan det gjordes med en nål. Nu är det lite ömt dock, jag sover helst inte på vänstersidan om jag säger så.

Åh föresten, idag fick jag och Steph reda på en väldigt rolig sak från Rob. Tydligen är folk här (läs tjejlaget såklart) less på att vi får "för mycket" uppmärksamhet så bakom våra ryggar kallar dom oss för "Montys little princesses" mohahaha. Såklart ska tjejer inte glädjas åt andras framgångar utan istället tala bakom rygg, är det inte underbart? Men som Rob sa, vill man ha uppmärksamhet så får man jobba för det, stannar man efter träningen och pratar med tränaren och visar att man bryr sig så får man respons.

Liz och Steph aka Montys little princesses :-)

Slutligen vill jag bara påpeka att jag har världens bästa familj som skickde ett stoooort paket med godis och tidningar till mig när jag var på Big East. Gud vad jag älskar dom!! Och så fick jag ett brev från Mormor. Hoppas ni hade det bra på kanariöarna, lite vundsjuk blev jag när jag läste det. Dock börjar våren komma så smått här nu. Och ja, haha, det är liiite svårt att tyda vad du skriver ibland :-P men jag lyckas med det mesta!

Det var det det

Kommentarer
Postat av: papsen

två saker var fick man plats med ett extra hål i det örat, syns inte, ett större bild krävs......



no 2. remember there's no occupation called swimmer(at least yet), så samvetet beröttar väl för dig att du måste plugga kan jag tänka?!??!

pusssssss

2009-02-26 @ 02:04:57
Postat av: Anonym

två saker var fick man plats med ett extra hål i det örat, syns inte, ett större bild krävs......



no 2. remember there's no occupation called swimmer(at least yet), så samvetet beröttar väl för dig att du måste plugga kan jag tänka?!??!

pusssssss

2009-02-26 @ 02:05:28
Postat av: Anonym

två saker var fick man plats med ett extra hål i det örat, syns inte, ett större bild krävs......



no 2. remember there's no occupation called swimmer(at least yet), så samvetet beröttar väl för dig att du måste plugga kan jag tänka?!??!

pusssssss

2009-02-26 @ 02:06:14
Postat av: Cattis

Tjejer är likadana överallt antar jag..!!! Går inte att komma ifrån! =P

2009-02-26 @ 09:36:49
URL: http://caatts.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla sopa.....sopa sopa sopa

2009-02-27 @ 18:05:51
Postat av: Anna

Åh, snyggt hål i örat! Jättefint!

Och ett tips till papsen är att klicka på bilden så får man en större bild och då ser man tydligt. :P



Skönt att ni börjar få vår där borta. Här i Luleå har vi för tillfället snöstorm typ. Det vill helt enkelt inte sluta snöa! Envis vinter detta...

Stora kramar!!

2009-03-02 @ 17:29:55
URL: http://meissners.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0