jag blir GALEN!

Ååååååååhhh vad irriterad jag är!!

Det är sjukt vad man kan irritera sig på människor när man bor med dem. Min kära (läs:inte så väldigt kära) rumskompis Amy är nog den slarvigaste människan jag känner (ja mamma och pappa folk är slarvigare än jag!). Vem får städa? Jo, Jag och Stephanie, hon strör sina saker överallt. Och inte nog med det. Jag gick precis och letade efter mitt gatorade pulver som jag köpte i florida som jag inte har använt så mycket av. Tänkte att jag skulle ta med det till Big East. Jag hittar det tillslut under vasken och hur mycket är det kvar? typ INGET!! Så frågar jag Amy om det är hon som har tagit av det och får svaret "men du hade ställt det under min sida av vasken" VA?! din sida av vasken? För det första är det mitt gatorade powder även om det står där och för det andra jag är i mitten av vasken vi har inte sidor ballonghuvud!! ÅÅÅÅHHH.

Jaha ja då har jag fått det nedskrivet. Tack bloggen för att du finns.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Cattis

INTE okej! =)

2009-02-13 @ 14:00:27
URL: http://caatts.blogg.se/
Postat av: Cattis

Ska länka dig ;) Bra du håller en uppdaterad!!! Man är ju nyfiken på vad som händer o sker. =D

2009-02-13 @ 22:09:18
URL: http://caatts.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha ballonghuvud! det var ett klockrent uttryck tycker jag! bara nagra fa manader kvar med jobbiga roomies innan dorms tiden ar over!

2009-02-14 @ 05:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0