Poor some sugar on me!

Sitter här i kylan och är inne på min andra kopp varm choklad med vispgrädde. Eftersom jag för tillfället verkligen INTE vill plugga tänka jag lägga upp lite bilder för att sedan återgå till verkligheten.

Så... god jul (klicka på länken, den låten har gick varm här igårkväll när jag och Steph pyntade granen) i förskott!


Stephanie och jag påväg till vårt första travel-meet, i West Virginia.


Jag och Steph påväg hem från samma tävling, (fina glasögonmärken i pannan?)


Första advent och julpyntning på, 3238 Glendora Ave


Ehm... jag önskar jag kunde förklara vad vi gör på den här bilden men det kan jag tyvärr inte... Steph är ju vacker iallafall :-P (hon kommer döda mig om hon vet att jag lägger upp den här bilden hehe)


Min varma choklad på första advent (dricker likadan just nu :-))


Avslutar med en bild på världens bästa pojkvän! (cheeeeezy!!!!)

Rackarns, det där tog slut aldeles för snabbt, det betyder att jag måste plugga nu... uscha mej, in i böckernas värld!

Adjö
//Liz M Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0