K to the L to the A to the R

KLAR!!!!!
Slutade bättre än jag trodde, fick tillbaka ett communitive service projekt som jag jobbat på under hösten och fick A, yeeey, det hade jag verkligen inte trott, så stressad som jag var över det projektet, trodde aldrig det skulle bli klart i tid, men viljan kan försätta berg som man säger.

Nu väntar jag på att Steph ska bli klar med sin sista final sen ska vi ut och käka och sedan hälsa på hennes brorsa downtown sen får vi se vad kvällen leder! NU HAR VI JULLOV! (iofs träning också) Och på lördag åker vi till varma Florida! Men innan allt detta trevliga händer ska jag göra en annan trevlig sak, handla present till syrran och jag vet att hon kommer älska den! (du blev inte nyfien va, Sofie?)

Åh just det ja, ville bara upplysa er om att idag har det varit -9 grader här i Cincy och det har blåst som attans, det BITER i kinderna när man går ut.

Adios
//Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: K

låter lika härligt som vårt väder här i muncie då alltså... brrrrrrr!

2009-12-11 @ 02:30:30
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: //Sofie och Emelie :)

själv får man F...

2009-12-11 @ 22:15:03
Postat av: Anonym

vaaaa jaa nu kommer jag ju inte kunna sova! :O saknar dig gaaaaalet mkt!!! längtar massor till du kommer hem, då ska jag inte släppa dig ur sikte ;)

2009-12-11 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0