Inne på andra andingen nu

Ahh, efter fina 4 timmars sömn var jag uppe och pluggade igen (gick ändå inte sova mer, allt jag kan tänka på är prov).

Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och en macka med philadelphia. Om en timme ska jag köra Jérémy till flygplatsen, kommer inte se honom på tre veckor nu... Men jag har ju varit med om värre. Det här kan nog bara vara lite nyttigt för oss, skönt att bara kunna egna sig åt sitt eget och inte behöva kompromissa. Men sen ska jag åka till Frankrike över nyår jippiyayey!

Klockan halv två idag har jag mitt sista prov, skulle inte förvåna mig om jag bara lägger mig ner på golvet och skriker av lättnad när det är över!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0