I'm alive and kicking!

Jag suuuger på att uppdatera jag vet jag vet förlåååt!!

Ok, here we go.
Det har hänt väldigt mycket på senaste tyvärr inte endast bra saker...
Här om dagen fick laget en väldigt dålig nyhet, killlaget kommer inte få några fler scolarship, de som redan är på scolarship kommer få behålla det men när de tar examen kommer de tas bort. Detta känns som ett slag i ansiktet speciellt när man dagen efter läser i tidningen att football laget vill ha en ny inomhus arena... Inget händer med tjej-laget dock men vi är lixom ändå ett lag, killarna och tjejerna.

Nu har även springtraining dragit igång. Vi har kommit på en liten lek som ska göra att folk faktiskt dyker upp på träningen eftersom den får vara obligatorsik under våren. Tyvärr så är ju inte alla villiga att träna för laget, vilket jag personligen tycker är BS, har man gjort ett val att med i laget så gör man vad laget har bestämt. Vi är uppdelade i tre lag, imorse hade vi en tävling som gick ut på att lagen simmade 9*100 ben max i långbana med 15 sek vila. Mitt lag snittade 1.45 (jag snittade 1.43 *stolt*) När vi jämförde tiderna mellan lagen vann vårt lag men eftersom två pers inte dök upp höjdes snittet med 4 sekunder vilket gjorde att vi förlorade... jag blir så jäkla arg!!

Skolan har även börjat nu, jag läser 15 timmar denna terminen; data, matte, public speeking, engelska, ekonomi. Målet är att hålla mig över snittet i laget. Tjejlaget hade ett snitt på 3.56 vilket kommer ge oss en plats högt i landet enligt våra tränare.

Vad mer har hänt... Jo på Söndag ska jag, Jeremy och Stephanie till Stephanies farmor för påskmiddag.

Ja sen har vi även haft två recruits förra helgen. Vi var och bowlade med hela laget, väldigt trevligt!! Jag hade hand om en tjej som heter Allison, hoppas på att hon ska börja här.

Nä det var nog allt, jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera!

En bild på några tjejer i laget :-)

Kommentarer
Postat av: Jesper

det suger ju verkligen

2009-04-09 @ 23:13:13
URL: http://jesperakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0