Don't Worry, Be Happy

Först och främst vill jag bara säga att jag har världens bästa pojkvän! Hade en liten down-period igår då jag kände mig så sjukt stressad över allt jag tog mig an, jag gnällde lite och gick ut i köket, när jag kom tillbaka till hans rum spelar han på högsta volym; "Don't worry be happy", haha jag kunde inte annat än skratta, han vet hur han får mig på bra humör!

Denna veckan har rullat på bra, tränat på stenhårt, iallafall på land, har haft klass efter klass efter klass.

På måndag nästa vecka ska jag hålla tal i min Public Speaking klass, ämnet är "Tre personer jag vill ha middag med" jag har valt: mitt framtida jag, Bob Bowman (Michael Phelps coach) och så behöver jag en tredje någon som har förslag?


I måndags fick jag ett sms av Robbie (en kille som simmade i laget innan) där han bad mig komma över till hans lägenhet för hans mamma hade en påskpresent till mej, till saken tillhör att jag har aldrig träffat hans mamma, jag bara umgås mycket med Robbie, Patryk och Jeremy. När jag kom dit så fick jag ett choklad-påskägg fyllt med jelly-beans och choklad-påskharar. På äget var det spritslat i rosa grädde "Liz", killarna fick likadana fast med blå grädde. Jag har bilder men de är inte på min kamera då jag har blivit av med min laddare. men så fort jag får bilderna så lägger jag givetvis upp dem.

Slutligen vill jag säga tack till mamsem och papsen för det fina kortet jag fick från Scweiz och såklart till Mormor och Morfar för brevet jag fick från er! Jag blir lika glad varje gång jag får mormors handskrivna brev, även om jag har aningen svårt att tyda vad du skriver ibland haha, men jag brukar komma på allt. Hur var Kanarieöarna, för det var väll där ni var?

Allt för idag, nu ska jag skriva på mitt tal.

Over and ooooout!

Kommentarer
Postat av: Mig! :)

att du ens behöver skriva michael phelps coach....;) för det e väl bara jag som läser din blogg eller XD;P

2009-04-17 @ 15:43:43
Postat av: Anna Meissner

Ja kan komma på middag. :P

Eller bjud typ Barack Obama eller nån annan amerikans frontfigur så blir säkert lärarna imponerade (om de är demokrater... :P )



Och ja, du behöver förklara att det är Michael Phelps coach, för jag läser också din blogg. :P

2009-04-23 @ 14:37:25
URL: http://meissners.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0