That's what you get for waking up in Vegas!

Underbart underbar låt:
http://www.youtube.com/watch?v=GSkuupDn9ZM

Än en gång ropar jag på hjälp om hur man lägger up videor i bloggen, jonna? :-)

Imorse simmade i en test-serie, 5*100 all out på 3 minuteri långbana, tyvärr komer jag inte dela med mig av mina tider... Man vill ju inte psyka motåndarna på SM eller hur (eller inte) äh rackarns vad tråkigt det är att simma långsamt.

Ni som följer andra usa-bloggar kanske ser att folk börjar dra sig hemåt nu men icke jag, jag kommer hem den 15:e juni så tyvärr kommer jag missa lägret med MKK, lite besviken men jag är ju faktiskt här i usa så jag tänker inte klaga för mycket, det är ju inte alla som har denna möjligheten!

Förra veckan hade jag mitt första tal i Public speeking, gick jättebra, fick bra kritik från läraren och klassen :-). Nästa vecka har jag nästa tal, kommer vara om black power-protesten under OS 1968. Ser fram emot det.

Åh just det jag måste berätta om nått skoj som händer denna helgen. Det kända häst-loppet "Kentucky Derby" går av stapeln i Louisville och jag kanske kan få tag på en biljett. Det är många kändisar som brukar vara där. Förra året var Hugh Heffner och hans Playboy Bunnies där:

The Kentucky Derby

Och om vi inte lyckas komma över dessa biljetter så kommer vi iallafall ha en Derby-fest här. Alla måste klä upp sig till tänderna och tjejerna ska helst ha hattar. På torsdag ska vi iväg och se om vi kan hitta något coolt.

Nä nu ska jag ägna mig åt min outline till mitt tal!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: sofie

saknar dig massa!

2009-04-28 @ 23:27:11
Postat av: Jonna

Nu är jag hemma i Köping:)

Ska bli kul att träffa dig på sm!



För att få in en video från youtub på bloggen så kopierar du bara koden där det står "embed" eller "bädda in" (till höger i menyn på youtube) och sen klickar du på html knappen i bloggen och klistrar in koden där du vill ha den och sen klickar du på uppdatera så ska det vara klart. Ibland syns inte uppdatera knappen så då måste du maximera rutan först så kommer du se den!

Lycka till:)

2009-05-01 @ 19:41:06
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0