Opp och Ner, Ner och Opp, Grisen Gal i Granens Topp

Förlåt, turbolens i vardagen har gjort att jag har varit kass på att uppdatera! Nu får det bli ändring på det minsann!

Ligger här i sängen och är lagom trött efter gårdageen men jäklar vad skoj vi hade!
Jag, Lange, Kirtey, Alex, Alex och Enrique, hade endunderkväll. Vi började hemma hos Alex, drog därifrån vidare till en bar som heter Holy Grail (nån som känner igen det från Da Vinci koden?), från Holy grail gick vi till B-dubs, från B-dubs till Christy, från Christy till Woodies och från woodies gav jag mig ut på egna äventyr till ATO (en fraternity) där min kompis från public-speaking hade bjudit in mig på toga-party.

Vädret här just nu är svensk högsommar och med det kommer såklart den klassiska brännan ala Liz Hansson. Igår låg jag ute i en timme mellan 12.30 oh 13.30 och utan solskydd var det då ingen vacker syn efteråt och ännu mer gjorde det ont! Och nu känns det som mitt skinn är för litet för mig, det är stramt och jag kokar. Ändå kan jag inte ligga inne idag, för tillfället är det 20 grader så jag ska väll snart hasa mig upp ur sängen och sätta mig ute på sigma sigma och plugga i solskenet.

Igår hade vi även autograf-skrivning här vilket betyder att vi satt i kokande hetta i två timmar mellan 4-6 på kvälen och stektes. Football-laget hade ett intersquad meet och massa ungar var här som tycker att college-athletes är bland det tuffaste man kan vara. Och kan man få den upmärksamheten så får man ju ta vara på tillfället, ellerhur? :-P

Träningen förra veckan var TUNG! Jag hade ite ett enda pass som kändes bra men jag ska nog lyckas ta mig igenom en liten svacka som denna!

Snart får ni höra från mig igen!

over and out
Liz
 


Kommentarer
Postat av: Pappa

kul å läsa här igen, se fram emot uppdateringar mer frekventerat, alltid kul å läsa!!!

2009-04-26 @ 19:50:08
Postat av: mamma

tjenare pyret, det låte som du hade en hel-kväll precis som du berättade på Skype. Bra kommentar också om din lilla tränings-svacka som du snabbt tar dig igenom. Rätt inställning!! Puss fån mig

2009-04-27 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0