Woho, vilket uppvaknande!

Nådigt uppvaknande idag!!

Klockan kvart i åtta vaknade jag av mig själv. När jag kollade på klockan såg jag att det var den 8:e sep... hmm det känns som det är något som händer idag... låg kvar i fem minuter innan jag kom på!!!!! Jag skulle ju vaccinera mig idag, vilken tid, vilken tid?!?!?!?! 
Rusade upp för att hitta tidbokningskortet, halv nio! Okej, det betydde alltså att jag var tvungen att ta tåget 2 min över 8. slängde snabbt på mig kläderna som låg framme på stolen och bredde en macka, rusade iväg till tåget och hann preeeeecis!
Då kom jag på att jag hade glömt vad den där sista saken jag skulle vaccinera mig mot, som jag inte visste vad det var, hette, shade, det skulle jag ju kollat upp för jag skulle säga till om det till sköterskan. Som tur var så visste jag ju vad det var mot nu, hjärnhinneinflamation, så jag sa det till sköterskan och hon visste vilket vaccin det var.
Förra gången var jag sjukt nervös när jag skulle bli stucken men det gjorde inte alls ont så denna gången var jag (trots den korta förberedelsen) inte alls nervös. Men OJ vad det gjorde ont idag :-S. Så nu sitter jag här och är totalt körd i vänsterarmen, typ avdomnad. Jaaa, det är fruktansvärt synd om mig.

Nu tänkte jag ägna dagen åt att packa och försöka få tag på Ericsson experience-center för en lånetelefon, kanske tillochmed åker till polisen och fixar ett pass. Ajamen. 
Just ja, träning är ju också tänkt att bli inklämt!

That's it for now
see ya

Kommentarer
Postat av: Mig! :)

Du måste skriva att du såg mig på tåget idag! För har jag blivit omnämnd i din blogg 2 gånger ;)

2008-09-08 @ 15:44:34
Postat av: fääx

gosh. jag fick lite panik efter passet.. tänkte att jag inte skulle se dig innan du åker. sen slog det mig att vi har morgonträning allesammans imorrn så vi lär ju ses. gött



haha :P

2008-09-08 @ 19:55:06
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0