Bror duktig!

Oj vilken bror-duktig-dag jag har haft idag, varit på språng i princip hela tiden.


Började (som jag redan skrivit? med träning. Sedan drog jag in till stan för att fixa nödvändigheter, och kolla lite annat smått och gott (höstens utbud, lovande).

Sedan var jag hemma i drygt två timmar för att sedan halv fem åka till banken för lite möte. Har nu fixat tillgång till min internetbank (när pappa hjälp mig:-P) och kollat vilket som är smidigast med konto i Amerikat och så.

Efter banken drog jag och Sofie till Media Markt, för en sista gång för mej, och beställde patroner och returnerade patroner (åh gud, jag har patroner som poppar ut ur öronen på mig snart).

Och så sa jag hejdå till min kära kompisar där. Jag fick till och med en kram från min göteborgare Fredrik, kvällen var gjord =D (haha zäta hoppas att du gläds innerligt för min skull:P) när han dessutom frågade om jag var 85:a så fick han en speciell plats i mitt hjärta, lite kontrast från alla som gissar på att jag är 16 år, man tackar!


Sedan har hela kvällen gått åt att baka morotskaka mmmmm så gott det är, var glada ni som kommer till mig imorgon (dock kommer vi nog rulla iväg till slagt sedan). OCH så har jag hjälp mamma att hänga upp en tavla.


Oj vilket klapp-på-axeln-inlägg det här blev, men ni förstår jag blir så glad när mina dagar fakiskt fylls av något betydelsefullt, har varit lite snålt med det nån vecka nu!


Nu ska jag käka risgrynsgröt och sedan ägna mig åt mitt livs kall, att städa mitt rum =D.


Åh förresten, idag fick jag mail av Anneli som sa att hon kunde komma och hämta mig på flygplatsen i Cincinnati och fixa mina nycklar, så glad jag blev, hon kommer vara min trygghet där den första dagen känner jag:P.


Wow en vecka till NY :O:D

Nä, tomtegröts dags

Over and oooouuuuut

Kommentarer
Postat av: Mig! :)

jäklar vad mycket du har skrivit! ;) e nog ditt längsta inlägg någonsin!

2008-09-05 @ 06:46:31
Postat av: mamma

Inte vet väl jag om det räcker med att skriva "mamma" som kommentator men du vet ialla fall vem det är.

Jag ycker det är jätte-roligt att läsa din blogg ohc titta på bilderna. När du sen är "over there" och jag är hemma här, så blir det ännu roligare. PUSSSSSSSSSSSSSS

2008-09-05 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0