Team-bonding

Igår hade vi en heldag med laget.

På morgonen tränade vi mellan åtta och tio sedan hade Monty ett 1.5-timmes långt tal om allt möjligt och vi fick en t-shirt (som vi måste ha på oss idag när vi ska kolla på dam-fotboll mot notre dam tror jag det är). Dock vaknade jag 20 i sex på morgonen, kollade på klockan och fick för mig att vi hade träning klockan sex, vilket resulterade i att jag ropar högt på Stephanie att vi hade försovit oss och hon fick lugnt berätta att det faktiskt var två timmar kvar innan vi behövde gå upp...

Efter träningen hade vi 45 min på oss att byta om, äta och fixa alla grejerna vi skulle ha med oss till vår team-bonding. Först kollade vi på killarna, dom skulle käka hamburgare och sedan göra ett speedo-race över campus och sluta med att sjunga cincinnati fight song iförda speedos i matsalen.

Sedan var det vår tur, vi hade först en skatt-jakt på campus, den tog för evigt och mitt lag vann iallafall!!! Efter skattakten skulle vi framföra vår dans för resten av laget, vi hade en dans till paper planes med M.I.A, vi var grymma! Efter vi hade framfört vår dans blev alla Freshman-tjejer tilldelade två "big-sis", jag var med Tammy och Bree, sköna tjejer. Våra big-sisters satte ögonbindel på oss och ledde oss till tammys hus där vi fick glass. När vi kom tillbaka till vårt rum väntade en överraskning, våra big-sisters hade utsmyckat våra rum, mitt och Stephanies rum var ROSA såklart:-P. jag fick även lite presenter, ett armband som lyser och en massa godis :-D, jag var den enda som fick presenter wohooo.

Sedan mötte vi upp med hela laget på kvällen.
Rolig dag! Här kommer lite bilder:


Det vinnande red-team! Renee, Joanne jag och Amy

1: Vi övade till paper planes-dansen. 2: Karli, hon är galet rolig! 3: lite mer övning. 4:Dr-pepper kris innan team-bonding, Joanne. 5: Killarna käkar hamburgare, en stor del av laget är med på bilden. 6: 4 killar med speedos, en del av skattjakten. 7: Fotbollsplanen, lagom irriterade, Amy, Renee och jag. 8: Karli fick ta av sig ögonbindeln äntligen. 9:lite av utsmycknigen på mitt rum, skylt från Tammy och bree. 10: Roomies, jag, Stephi och amy. 11: Jag och Karli

Freshies! Anna, Renee, Karli, Stephanie, jag, Amy (Korey, simhopparen är inte med på bilden)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-28 @ 17:27:58
Postat av: Mig! :)

najs med lite bilder :) det e faktiskt väldigt viktigt att veta om folk ska ha heldräkt eller inte;) om du undrar varför jag inte e först med att kommentera längre så är det bara för att jag inte har tid,jag går in och kollar innan jag tar tåget till skolan ;)

2008-09-29 @ 07:10:34
Postat av: your lil'sis

vaaa kan ert rum bli mer rosa :O??? XD

2008-09-30 @ 17:54:14
Postat av: mormor

Heeeej, Liz! Har skrivit en kommentar tidigare men tror att jag klantade ttill det lite! I alla fall känner jag mig riktigt lugn nu, när jag vet att du har det bra!!Kul att läsa din blogg och se bilderna. Vi mår bra och aktiverar oss så gott vi kan med prom. gymnastik, simning ich line dance.Just nu sitter morfar och tittar på fotboll, MFF och HIF, M.gjorde mål hörde jag!Mfhälsar.Kram/mormor.

2008-09-30 @ 21:17:15
URL: http://lizmhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0