Telefonen är klarrrrr

Gomorron gomorron, skönt att sova ut. 
Jag har så mycket som snurrar i mitt huvud nu så jag kan absolut inte sova om nätterna, jag ligger bara och föreställer mig det värsta (men då kan det ju bara bli bättre i verkligeheten).

Gick upp för typ en timme sedan, ville inte riskera att Lena skulle komma och väcka mig idag igen, det är bara jobbigt. 

Dom ringde precis från Ericksson och sa att min telefon är klar, ibland hjälper hundögonen:-).

Sen klockan ett ska jag ringa till någon academic advisor för att få en kod så jag kan göra mitt math placement test. Ooo jag har ju inte läst matte sedan trean i gymnasiet det är mer  än ett år sedan, äh det går nog bra det lär ju inte vara någon Einstein-matte direkt.

Nä om jag ska gå och borsta tänderna kanske, har hört att man blir lite frächare då.

"Nu har vi pratat i 30 minuter och min manlighet blir bara mindre ju längre vi pratar" hahaha (säger bara mitt rekord är kortare)

rrrraring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0