Start spreading the news....

... I'm leaving today (läs:tomorrow) I want to be a part of it Neeeeew Yoork Neeew York. This vagabond shoes are longing to stray right trough the very heart of it Neeew York Neeeeeeeew York!!!!!

Waaa imorgon vid den här tiden har jag suttit på min chartrade plan till New York (I wish) iallafall ett stort flygplan, i 6 minuter (i skirvandets stund är klockan 9.11). Sitter här och lyssnar på Frank Sinatra på högsta volym, d e naajs.

Fy vad många mardrömmar jag drömde inatt! Bland annat att jag mellanlandade i Virginia och då fick jag trän med Carro på Old Dominion men så kom mitt lag dit och när Monty såg att jag tränade med dom sa han "uhoh Liz, you know you're not allowed  to practice with another school, so sorry, you can't come to UC (university of Cincinnati) anylonger". Men det tar inte slut där!
Jag gick upp för en trappa och sätta mig för att åka rutchkana på typ väggen som lutade och de var lixom flera nivåer och efter den sista nivån såg det ut som jag skulle åka ner i vattnet MEN när jag åkte ut över kanten hamnade jag pladask på läktaren och bröt varenda ben jag hade i kroppen (antar jag för jag vaknade när jag idrömmen var i luften).

Lagom med resfeber!

Låttips (ja egentligen från Anders): "The Escapologist", Sugarplum Fairy, riktigt bra!!

Om ni kollar på vänster sida av min blogg så ser ni länkar längst ner på den svarta remsan, det är kompisar som är i USA och också har bloggar, läs dom vettja!

Nu ska jag förbereda alla småsaker yeeeey!!!

Kommentarer
Postat av: fääx

katarina har redan skype och en ny webbcam :) katarinafaxe eller något sånt heter jag nog. dock inte så stor vetskap om anvädningen men ja.. det blir nog bra det där.

2008-09-10 @ 10:59:14
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, ja det låter som lite lätt resfeber!!!

Och by the way så kan du bara vänta och se hur din egen uppdatering kommer bli när du är framme ;)

2008-09-10 @ 16:12:20
URL: http://malinkersmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0