Ready for take-off

Nu är det sjukt nära, brrrr det börjar bli lite nerövst.

Sitter här och klipper foton och klistrar in i en liten bok jag tänkte ta med mig (mycket viktigare än klädhängare). MEN jag kom på att jag inte har något svensk-engelskt ficklexikon, bara ett sånt där lite större, äh jag får väl be mamma och pappa att skicka ett lite senare, i början kan jag ju bara säga att jag e svensk och inte fattar men sen måste jag nog börja försöka.

Jag kommer verkligen sakna er här hemma (ni vet vilka ni är!)

Det är nu min blogg kommer bli intressant, när det fatiskt häder något i mitt liv:P.

There you go, sista inägget i Sverige for a while.

Just det Marri, Chattis har din Moulin Rouge film och ditt playstation och karlsson på taket ligger i Johans skåp "ruvar ägg? nää, tänker över min synder? nää, ligger och vilar mig? JA" (bästa sättet att komunicera på, genom bloggen haha)

And I'm off


Kommentarer
Postat av: Mig! :)

ja jag vet att du kommer sakna mig ;)

2008-09-11 @ 14:45:32
Postat av: K

hur går det med alles där borta? vill veta :D allt bra med dig?

2008-09-14 @ 12:53:07
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0