På det 6:e smäller det

Nu är jag tillbaka och givetvis måste jag ju uppdatera min fina blogg en gång till nu när jag har internet, baha 16 dollar för en dag på scandic är det minsann och dag gratis, undrar vad folket här hade sagt om jag påpekade det...

Jag vet att jag har sagt det innan men det tåls att sägas igen, jag ÄLSKAR denna staden!!!!!!!

Herre min je jag åker alltså imorgon, eller ja, idag blir det ju. Har precis packat klart mina saker, fast jag har shoppat ihjäl mig fick allt på något magiskt sätt plats i mina väskor, imponerande Liz!

Jag vet att jag sa att jag skulle ägna inlägget åt strulet på flygplatsen men jag orkar verkligen inte dr den långa variationen men koncensus var att mitt pass gick ut innan jag hade planerat att komma hem, enligt min biljett, 2:a juni (skulle boka biljett hem till jul i usa). Efter MYCKET om och men slutade det med att jag var tvungen att boka en biljett hem där vilket gick på 8500 dk, usch!

Innan idag berättade pappa att det blåser 72 mph i Cincinnati :-S det är mycke!! typ 30 m/s, hoppas verkligen att det år att komma fram!

Haha en rolig sak som hände idag när vi var påväg hem: vi gick över time square (chattis du skulle varit med, jag vet att du har pojkvän men vafasen man lever bara en gång haha) så finns det något som heter typ "cityboys" eller något överkrampiga killar som gör konster på gatan, man tappar hakan. Så gick jag och sofie där med våra glassar och kollade lite smått, mitt i en konst stannar ena killen upp och kollar på oss och kommer fram till mig och säger "yummy icecream?" jag blev helt stäld och svarade lite osäkert "well yes hehe" då kontrar han med "can I get some?" och smart som jag är (Liz, dum dum dum) svarar "icecream?"  tror ni jag skämdes sen eller!

Nä hörreni, nu ligger Sofie här och sover fast vi lyssnar på dj Ödzi, kanske ska stänga av musiken och joina henne i sovandet... Känns kanske inte som jag kommer sova alla timmar jag behöver inatt. Nästa gång ag uppdaterar är jag i Cincy!!

bilder kommer så snart jag laddat över alla, men jag lägger nog upp dom flesta på facebook så håll utkik där.

Natti natti alla där hemma!





Kommentarer
Postat av: Mig! :)

du måste lägga ut några bilder på bloggen föra jag har ju inte facebook, modern som jag e ;)

2008-09-15 @ 16:07:31
Postat av: Chattis

Jag hade gärna varit med kan jag berätta!

JAG SAKNAR DIG!!

2008-09-16 @ 09:06:35
Postat av: Anonym

JAG SAAAAAAAAAAAAKNAR DIG MEEEEEEEGA MYCKET!!!!!!!! Usch Lizzy, det här blir svårare än ajg trodde, MEN det blir ju lättare när vi kan skaaaaaaajpa! =) Kul o höra att du har det bra! FOrtsätt skriva, jag läser. :) Pusspussspussspusssss min älskade hälsa familjen!

2008-09-16 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0