Ooh, what a night

TACK tack tack tjejer för igår!!

Marri, Chattis, Zäta, Denice, Cattis, Matilda och Rosann var här och åt och drack och sa hejdå till mig sen drog i in till Malmö och slagt. jag hade såååååå roligt jag kommer verkligen sakna er allihopa, tvivlar på att amerikanerna vet hur man festar som vi vi vet, på RÄTT sätt.

Skulle sjunit singstar men ändrade planer, vi hade playstation men inget singstar, det blir lite svår då. Istället spelade vi våghals, hahaha detta spel. Singlar slant om det blir sanning eller konsekvens sen ska man göra vad som står på kortet. jag fick bland annat mima till ABBA i toalettborsten och gråta högt och om och om igen säga "jag är så patetisk". Inga sms-skickande för mig eftersom min telefon är pajj. Cattis fick ringa och prta låtsas-sråk tills den andra personen la på, hahaha roligaste på länge!

Lite kuriosa, jag och Chattis slapp betala inträde då killen framför hade fått lite mycket av det goda och lade fram sitt kreditkort och sa "dom här tjjjjjejerrrrna är me meeej" vi tackade, stoppade tillbaka våra pengar i fickan, fick en stämpel och smet snabbt undan man ville ju inte ha honom rännande efter sig resten av kvällen haha. Är det tjejkväll så är det!!

Vi träffade också Honken och Linda ute, trevligt!

Nu ska jag faktisk börja packa (städat undan har jag redan gjort), nu är det på riktigt!

finaste bilden från igår:

tjejkväll i sverige med 7 blonda flickor, fiint!

Klart slut


Kommentarer
Postat av: Emma

tjena snäckan! Väldigt fin bild där, det är sån man skriver ut o sätter på väggen i USA. Bra botemedel mot hemlängtan. Tänkte försöka hålla lite koll på dej så gott jag kan. Lycka till i USA. puss

2008-09-06 @ 23:27:23
URL: http://emmaswede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0