Morgonstund har guld i mund

Finns det något bättre än att börja dagen med 16*100 ben a3? eeh, JA! Men det fick jag inte prova på idag för 16*100 ben a3 var det, skönt, ja efteråt iallafall.
Fem i åtta var vi klara 20 över åtta satt jag på tåget hem, det är lyx säger jag bara, ren och skär lyx.

Jag och Honken hade deep talk idag, i 1.5 år så har vi varit tränat lindägen nu och givetvis har man ju varit på träningarna, dock inte riktigt psykiskt utan hela tiden tänkt "snart öppnar aqva kul" det känns verkligen som en nystart nu. En nystart som för mej kommer vara i 1.5 vecka innan jag lämnar landet. Det är bara åtta dagar kvar det är så sjukt, jag ska verkligen åka, det börjar gå upp för mej nu.

Ikväll efter träningen åker jag och pappa till Kalmar för att räkna ännu fler patroner, treeevligt!

Förresten, igår sa Johan att ett av hans mål var att vi ska bli bra på att simma lagkapper igen, hmm igen?

Efter denna bilden känns väl det där "igen" lite överskattat


jsm 2008, vi vann 4*200 (OCH 4*50 frisim, tack johan =P)

Over and out

"Let me dig a little deeper,naw, sorry man, still nothin' "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0