Math placement-test

Nu har jag precis pratat med någon advisor från UC på telefon, så skoj det är att prata engelska (yup, nerd). Imorgon måste jag göra ett placement-test i matte vid ett-tiden. 

Herregud vad svårt det är att packa, hur ska allt gå ner, hur ska jag packa smidigast, VAD SKA JAG HA MED MEJ!?!?!?!

Nu är det två dagar kvar i trygga Sverige....

Sa hejdå till Mariel och Zäta idag, snyft, hur ska det bli på onsdag säger jag bara, gråt-orgie deluxe på lindängsbadet eller? Faxe, jag kommer inte imorgonbitti så jag kommer inte träffa dig något mer innan jag åker :-S.

Träffade Adam på tåget idag (there you go) mycket märkligt, han tittade på mig och skrattade och sa "haha jag föreställer mig inte dig i verkliga livet" då, Adam min vän, har du blivit besatt av min blogg.

På onsdag ska jag och Sofie shoppa godis och cosmopolitan :-).

Oh just det, haha vi har en argentinsk simmare i MKK som är utbytesstudent. Har nog inte riktigt alla kopparna i skåpet och han har inte direkt många att prata med, så när jag pratade med honom idag blev han hel-lycklig, haha inte mycket som krävs för dagens goda gärning ibland.

Nä åter till denna gudsförgätna packning.

O förresten, skaffa skype om ni vill prata med mig i USA! Då är det nästan som hemma.

Auf wiedersehn (som Heidi Klum säger)

Kommentarer
Postat av: Mig! :)

du får ursäkta att jag sa så, det är bara det att alltid när jag ser dig så är det i en simhall ;) typ och ja jag e beroende av din blogg :(

2008-09-09 @ 15:52:12
Postat av: fääx

bajsunge! ha det så jädra bra i usa då. hahaha :) fetkram här och nu! snyft

2008-09-09 @ 20:07:15
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Emmaärbäst

ååh, jag älskar project runway ! :)

2008-09-15 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0