Livstecken #1

Okej allihopa jag är framme!!!

Orkanen Ike har slagit ut all ström men den börjar så smått återkomma, vi lever inte i mörker längre iallafall :D OCH jag har internet lyyyyyx!

Jag bor jättefint ska visa bilder.

De senaste två nätterna har jag bott i tre tjejer från lagets hus, Sarah, Tammy och Cassie, så slapp jag vara ensam. Har inte tid att skiva så mycket, ska iväg och äta med Annelie (från Sverige) och Tammy och några andra, vet ej vilka ännu.

Idag har jag varit på IKEA och fixat lite grejer, när tjejen i kassan blrjade prata med mej förstod jag inte riktigt vad hon sa så jag ropade på Annelie men då visade det sig att hon också var svensk! (tjejen i kassan alltså). Det var den andra svensken jag mötte idag, imorse när vi tränade (än så länge måste jag ligga på rejection-lane för jag har inte gjort min physical ännu) kom det en tjej i SWE-badmössa så jag var ju tvungen att fråga om hon var svensk (frågade på engelska man vet ju aldrig) och hon var svensk så vi ska träffas nån gång sen när saker lugnat ner sig. Monty mobbade mig för att jag frågade henne på engelska... Fick en kommentar från en kille i laget idag "Liz, you've been talkning more than Ellie's (en tjej från Holland) done in three years" hrm... känns som jag det hehe.

Nästa inlägg ska jag skriva lite om träningen (har gjort två hittils) Johan du kommer skratta åt vad Monty sa till mig om min benspark!! Håll ut! jag måste verkligen göra mig iordning nu.

Hoppas allt går bra där hemma, saknar er!


min sida av rummet, vet ej om jag ska dela med en till eller om de andra tjejerna ska bo i det andra rummet, den ryska tjejen fick inget visa så hon kommer inte!

pussssssssssss hej!

Kommentarer
Postat av: Mig! :)

först igen! ;)

2008-09-18 @ 07:02:08
Postat av: Matilda

Hej mitt hjärta! Fy vad najsigt idtt rum ser ut, riktigt mysigt ju. Du verkar känna dig som hemma redan. kul för digg att allt går så bra! Glöm inte oss här hemma.... Saknar dig!!! Pusss min älskade!

2008-09-18 @ 11:20:46
Postat av: Anonym

FÖRRESTEEEEEEEEEEEN..... Guud vad fint bildkollage du har ovanför din kudde... ;)

2008-09-18 @ 11:22:13
Postat av: Pappsen

nästan som waldorf, eller hur....

2008-09-18 @ 12:34:37
Postat av: K

haha låter verkligen som dig det! (pratat mer än den andre gjort på tre år.. hah klockren) :D

2008-09-19 @ 10:33:32
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0