Kom ihåg mig då...

När varje dag känns likadan och när det skymmer över stan....Kom ihåg mig då




Nu är det för sent för att denna dagen ska räknas vilket alltså betyder 1 dag kvar i Sverige...

Idag blev det inget matte-prov "I'm so sorry, the website is down" "don't be it's not your fault..." rackarns jag ville ju få det gjort!

Nu är jag eligible, thank you!!!!!

Ja just ja, jag mailade Monty (coach) idag om att Annelie skulle hämta mig på flygplatsen den 15:e och fick tillbaka följande : "believe it or not, that could be an issue based on an alumni of the program offering an extra benefit to an athlete". Känns kanske som NCAA har lite väl många regler, jeeez. 

Aaanywaaay

Nu ska jag snart kolla på "vem kan slå Filip och Fredrik?". Palla att det börjar något nytt med dom nu när jag ska iväg, inte helt nöjd ska jag säga

Kommentarer
Postat av: Caroline

finns ju faktiskt så man kan se de mesta på TV på nätet:p

2008-09-10 @ 07:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0