It's a beautiful day, not a cloud in sight so I guess I'm doin' alright!

Åååh så underbart det är att vara tillbaka på Aqua kul, jag har verkligen saknat det badet, jag har inte tränat där sedan innan JSM 2007, sen åkte jag skidor och bröt tummen och undertiden jag gick med gips så stängde dom badet men NU ÄR VI TILLBAKA!!!!!!!

Idag har jag jobbat på Media Markt i Malmö, räknat hundreds and hundreds of patroner (dags att börja bli internationell nu känner jag, bara hoppas jag kommer ihåg svenskan sen och inte bli totally americanizzzzed) och fy vad jobbigt det var men jag blir ju rik som Joakim von Anka så jag ska inte klaga.

Nu ska jag faktisk läsa en bok "the old man and the sea", kort och lättläst så jag kommer in lite i engelskan.

Dessutom fick jag skypa med Mejlin idag, skönt att vara tillbaka i dom gängorna också:P


vackert

Ha en trevlig kväll!

"I got a good old friend here with me tonight and I guess I'm doin' alright"
"She's the kind of trash you find beside of the road"

//Liz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0