I LOOOOOVE NY

Jag lever!

Åh New york är såå underbart älskar denna staden! Och vi bor sjukligt lyxigt här på Waldorf Astoria!

Har en aningen brottom, ska snart iväg och äta och här sitter jag helt oklar och svettig, mmm mysigt!

Vi har gjort allt man ska göra i NY:

Varit på musical på Broadway-- Mama Mia
Empire State Building
Satue of liberty
Central Park

Listan kan göras lång.

Imorgon åker jag till Cincinnati, nervöst men spännande!!!!

Nästa inlägg ska jag äna åt strulet på flygplatsen i kph, säger bara det, tur att vi var där tidigt.

Nu har jag sjuuukt brottom

Ha det super allihopa för det har jag!

pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Mig! :)

jag e först med att kommentera! ;) vilken överraskning ellerhur ;)

2008-09-15 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0