Here we go: PRACTICE!!!

Woow då har träningen gjort en rivstart!!!!

Igår morse: 30*100 i långbana med fallande starttid, 3 på varje nivå, klarade man hela vägen slutade man med 3 hundringar på 1.05, jag klarade till 3 på 1.15, 3 på 1.10 var för svårt!

Idag morse: 11*100 ben MAX! med 3 sekunders vila mellan varje.

Ikväll: 5*500 bästa snitt med 15 sekunders vila mellan varje

Allt detta för att Monty ska kunna dela upp oss i grupper efter starttider men uusch vad ont de kommer göra i kroppen ikväll, tre test-serier så tätt inpå varandra, men å andra sidan så har jag ju kommit hit för att träna hårt så jag ska inte klaga.

Min första klass är inte förns 11 idag, 2 timmar kvar, skööönt då hinner jag sova.

Saknar er där hemma!!


Från skattjakten i lördags. Renee, Amy, jag och Joanne

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte dåligt! låter som om jag kommer få hem en än mer vältränad syster :O!! haha, ska väl vara praktiskt till nått ;) hehe



Älskar dig <3

2008-09-30 @ 17:49:47
Postat av: Mig! :)

du tränar nästan lika hårt som mig nu ju ;) trevligt att du saknar mig

2008-09-30 @ 17:59:58
Postat av: Madde

Även jag har snokat mig vägen till din blogg! Orvar hade varit stolt över dig Lix! Därför skicka jag din blogglänk till honom på pednet..nu följer hela petri den!

2008-09-30 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0