Fotocollage och morotskaka

Bra dag idag, haft massor att göra!

Vaknade vid halv elva, sjukt skönt att få sova ut. Åt en snabb frukost och sen började jag packa och skriva ut foton samtidigt, multi-tasking javisst:P.

Vid ett åkte jag in till stan och fikade med Sven, sprang även på min kusiner och fick reda på att Emma har åkt till USA, sjukt trevligt när man får reda på sådana saker EFTER att hon åkt!

Tre träffade jag Matte och Denke så gjorde vi ett sjukt fotocollage, käkade middag, käkade morotskaka och kollade på "Juno", så söt film! Så stack dom hem för ca tio min sen, sista gånen jag såg dom innan jag åkte antagligen usch vad jag kommer sakna dom, jag har tur som har dom i mitt liv helt enkelt!!!

Nu går det inte lägga in bilder sjukt jäkla störigt men dom kommer så fort det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0