football och bbq

Ikväll ska jag på football, lyckades få en biljett fast de var utsålda yeeeey!
Innan dess ska vi till Kuba, en kille i laget och göra mat, grilla eller något sen efter the game tillbaka till honom. Blir nog roligt.

Lagom jobbig träning i morse, massa starter, vi måste göra track-start, jag som precis slutat med det... pallarna här är större dock och lutar mer vilket gör det lite lättare.

Nu ska jag sova, sjukligt trött, måse ju vara fräsh sen!

Ha det bra där hemma!

Bis dann

Kommentarer
Postat av: Mig! :)

jag måste också öva påmina starter! måste man komma till usa för att göra det eller ;)

förresten, trots att du tränar mycket mer än dig kommer jag ändå PWNA dig ;)

2008-09-21 @ 12:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0