sms och pop-quizes

Ja då har ännu en dag passerat enligt föjande: simning, frukost (på 5 min), skola hela långa dagen, lunch, powenap, styrka, simning, middag, studytable och nu ska jag SLAPPA dessutom ingen morgonträning imorgon, sådana dagar känner man ett lugn hehe.

Så skoj det kan vara på studytable, längst bak Karli, framför henne Renee och framme till vänster Amous

Skolan idag:
Först hade jag psykologi. Professorn hade rättat våra prov och berättade att 25 personer i klassen inte hade klarat provet, oh gud tänkte jag, bra början Liz, men när jag gick ut och kollade resultaten på tavlan så hade jag faktisk 21/25 vilket iofs "bara" gav B+ inte A men jag var ändå väääldigt nöjd!!!

I min "people and the environment" klass så har jag galet svårt att hålla mig vaken (jag vet det här är inget bra, se mig inte som en förebild när det gäller detta) så jag satt och sms:ade med Stephanie, min rumskompis, båda klagade på hur tråkig lektion vi hade så skrev jag "det enda som saknas nu är att vi skulle få ett pop-quiz med tanke på hur bra jag lyssnat denna lektionen" vad tror ni händer direkt jag tryckt på skicka-knappen?! Läraren säger "då är det dags för vårt första pop-quiz" scheeiiiisssse! Men tydligen har jag ändå lyckats ha ett halvt öra med i spelet för jag hade alla rätt på det hehe, jag har ju som sagt redan haft en liknande klass i Sverige.

Nu ska jag kolla på tv (så sjukt det känns att jag inte ska sätta mig med mer läxor, det är typ det ända jag gör på min fritid, pluggar, vad händer med mig?!)

Oh just det ja, jag klarade min serie igår, gjorde två 25 nerifrån med 45 sek vila, 1: 11.9 2: 12.0. Nästa gång ska jag gära 4*25 sedan ska vi nog korta ner starttiden tror jag. Fick också mitt ryggsim filmat idag, där finns det en hel del att arbeta på kan jag ju säga inte visste jag att det var så illa Johan??

Nä nuuu ska jag kolla på tv hehe eller jag ska nog gå in till grannarna vid närmre eftertanke.

Take care mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: <3<3<3

hörde de igår, jag bara "shiiiit va bra!!!!!" din grymme jävel!

2008-10-09 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0