Homecoming, they came home!

Ja då har jag varit på en football-match till då. Vi vann igen också även om jag inte riktigt visste om det hehe.

Planen igår var enligt följande:
träning 8-10
10.20-10.50 frukost på market-point (vår vanliga dininghall var stängd så vi var tvugna att gå till en längre bort)
11.00 hämta biljetterna till matchen
11.10-11.50 göra oss iordning/powernapa
12.00 gå på matchen

Tror ni det blev enligt planerna? ICKE! Vi drog över träningen med 45 minuter! När klockan var tio över tio trodde vi att vi var klara men då skulle vi snabbt upp flytta alla linorna så vi skulle simma i yards istället och sedan simma en serie till. Allt som allt simmade 7750m igår morse. Alla var sjukt irriterade... Men som jag har sagt innan, det är inget ifrågasättande man gör vad man blir tillsagd, lite skillnad från vissa personer där hemma som inte kunde annat än klaga på träningarna!
Iallafall så blev det stress på att byta om och springa och hämta biljetterna, vi hann inte få i oss någon frukost och med tanke på värmen igår var det nog inte de bästa draget, trodde jag skulle svimma under matchen, vi får ju inte lov att ta in vatten eller något alls i princip, säkerheten är stenhård!

På kvällen så hade två tjejer i laget slagit ihop sina födelsedagsfester så vi var över hos dom, väldigt roligt!

Här kommer lite bilder


Temat på festen var "what are you wearing?!" vissa gick in för det mer än andra, Josh och Shea

fullsatt som vanligt!

Jag och Lauri utanför kära Turner Hall där vi bor :)

Åh just det jag måste berätta det roligaste från matchen. I pausen så hade dom sådantdär "homecoming king" och "homecoming queen" så jag och Stephen (killen från Irland) ville nästan spy så amerikanskt det var haha. När Kuba kom sedan så berättade jag att han missade det hela så svarade han "really what happend?!" och Stephen kontrade med "well... they uhm...they came home" hahaha iallafall så var det sjukt roligt om man var där, lite svårt att återberätta det här...

That's all for now
see you when i see you

Kommentarer
Postat av: pussss

haha, jag sitter här och skrattar för mig själv ändå ;P hehe. men vem har sagt att jag ska vara normal :P

2008-10-13 @ 10:30:02
Postat av: Emil

hur kan det vara så fullsatt på matcherna?

2008-10-15 @ 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0