Swimmers-ear

Lite uppdatering igen.

Det har inte hänt något särskilt sedan sist förutom att jag har fått öroninflammation eller som dom kallar det "swimmers-ear" rackarns vad ont det gör när jag simmar men när jag har öronproppar är det bättre, ar fått örondroppar också. Jag håller dessutom på att bli förkyld så nu är det kurerande här i högsta grad!

Till helgen är det Haloween jag tänker inte berätta vad jag ska vara, det får ni se på bilder senare men det är INTE det jag ville vara så jag är lite lagom besviken... men men det här blir nog bra det också.

Nästa helg har vi två meets, ett på fredag mot OSU (Ohio state university) och på lördag (hemma) mot West Virginia, tuff helg men det ska bli roligt!

Och så vill jag göra en rättelse, tjej-laget förlorade inte förra helgen, vi dängde Wane state med 100 poäng (där ser du Jesper!!!)

Usch jag är så himla trött hela tiden! Jag som tycker jag sover tillräckligt, kanske inte då.
Anyways nu ska jag iväg och skriva matte-prov!
See ya!

En bild från helgen, Renee och Kirtley(diver)


Kommentarer
Postat av: antonia

Wayne state*

2008-10-31 @ 19:27:19
URL: http://xpresscocoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0