Sprinter? Finns det något sådant??

Min kropp är avdomnad, jag förstår inte riktigt Monty ibland! Han sa i början att han njuter av att se simmarna lida, jo jag tackar jag det har man ju märkt nu.

Iförrgår efter testserien när alla trodde att vi nog inte hade så mycket kvar drar han till med 12*250 a3, eller tröskel som det också kallas. Igår morse på morgonträningen (som alltid är i långbana) simmade vi den fina serien 4*800, hela passet blev 7500. Idag simmade vi 2000 på tid... Jag vill ju vara sprinter! Varför ska jag simma så långt? För er som känner mig så är det nog inte så svårt att räkna ut att jag var tvungen att fråga Monty varför jag skulle simma allt detta som sprinter, fick svaret: håll ut snart ska ni bli uppdelade i grupper... Jag undrar hur länge det där "håll ut" är.

Helgen som kommer så har vi "homecoming" här i Cincy. Fråga mig inte vad de innebär för det är jag inte riktigt 100 på men jag vet att på lördag spelar football-laget på hemastadion mot..hmmm... vilka var det nu, äh jag minns inte men jag ska dit och kolla iallafall, har lyckats få en biljett denna gången också :-). Ska bli sko även om jag inte riktigt förstår vad som händer, det är ju fortfarande roligt att vara där med kompisarna.

Snart ska Carro ringa, åh så skoj det ska bli att prata med henne!



haha jag vet att denna bilden inte är den vackraste men minnena bakom den slår allt ellerhur tjejer, sicilien 2007!!
Kram till alla

Kommentarer
Postat av: Chattis

Hahah, den kvällen slår alla kvällar :D

2008-10-10 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0