Spännande testserie

Idag ska vi göra något spännande på träningen.

Vi har valt ett lopp som huvudlopp för terminen (utan att försaka dom andra loppen man kommer simma), jag har valt 100 fr. Sen ska mn sätta en måltid (inte en måltid man äter utan en tid som man har som mål för distansen), jag har satt 49.9, jag vet det är en sjukt hård tid konverterad blir den 55.8 i kortbana tror jag men allt som krävs är träning och att vara målinriktad, och jag vill VERKLIGEN klara den tiden so I'm gonna go for it!
När vi valt ett lopp ska vi räkna ut en ungefärlig tid som vi ska ha på mitten 50:an och sedan ska i göra 2*25 som tillsammans ska bli tiden på den 50:an. Om vi klarar den så kommer serien bli längre tills nästa gång vi gör den. Jag tror vi kommer göra det 1 gång i veckan fram till Big East (vår conference). Jag vet inte hur mycket som kommer läggas på men jag ska berätta så fort jag har förstått det hela.

Imorgon ska vi (jag och Monty) ha teknikövning med mitt ryggsim, har fått kommentarer på det ena och det andra från både Mike, Monty och Randi (mike och Randi är assisterande tränare) så igår frågade Monty om jag kunde stanna efter träningen på onsdag så han kunde filma mitt ryggsim och sedan gå igenom det, dock om någon frågar är jag tvungen att säga att jag frågade själv så att inte folk ska bli sura på att vissa får mer uppmärksamhet än andra (hehe det är likadant vart man än kommer).

Men men snart ska jag bege mig till träningen, ha en bra kväll där hemma (min kväll kommer spenderas på study table som vanligt)

XOXO
Liz M Hansson

Kommentarer
Postat av: K

...Sen ska man sätta en måltid (inte en måltid man äter utan en tid som man har som mål för distansen)..



hahahaha , bra att du förklarade :)



hoppas allt är bra annars, håller mig uppdaterad här genom bloggen. puss!

2008-10-07 @ 20:43:34
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: M to the Gizzle

Hej Liz! Jasså du har blogg... Trevligt! Det verkar ju gå bra för dig där borta. Kul! Lycka till med allt.

2008-10-08 @ 08:17:23
URL: http://schmunkblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0