plugg plugg blogg plugg

hej hej

Klockan är elva och jag borde plugga men det är så mycket så jag tänkte att om jag börjar blogga kan jag bestämma under tiden vad jag ska börja med för plugg.

Här är det bara bra. Nu har vi dragit igång med att simma långt också, igår simmade vi 7200, tydligen skulle vi simmat 8600 men eftersom vi kom i sent för att alla linor skulle i bassängen hann vi inte. Vårt tränings schema säger söndag: 8.00-10-00+. Igår blev det 8.00 till 10.30 bäst att man inte har något inbokat direkt efer träningen helt enkelt.

Huvudserien igår:
3*200 medley
4*50, 3 andningar 2 andingar 1 andning 0 andingar per 50
2*300 frisim
4*50 valfritt ej frisim
900 uppdelat: 300 frisim 100 spec, 200 fri, 100 spec 100 fri, 100 spec

Och det hela gjorde vi två varv och så lite insim på det så blev det 7200. Vi simmar typ aldrig av...
Jag bytte bana mitt i passet då det blev kaos på min bana för skillnaden mellan bästa och sämsta på banan var för stor, fick kommentaren efter det av en kille i laget "when you came to our lane it made me try harder cause I didn't want you to beat me" well... skönt att man har en sådan inverkan hehe:-P.

Imorgon har jag redan mitt första prov, i psykologi, så med det i åtanke borde jag nog börja med att plugga psykologi. Sen är det matte också, läxa till varje dag typ 60 tal det tar lååååång tid.

Nä dags att dra igång denna plugg-dag känner jag.

Ha det super bra

Over and out
Amy, Renee och jag på skattjakten

Kommentarer
Postat av: Mig! :)

kommer inte på nåt att skriva den här gången heller :/

Äh sak samma, var iallafall först med att kommentera ;)

2008-10-06 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0