Hej hej hemskt mycket hej

Idag ska vi alltså åka till oakland, åker om en timme drygt. 

Vilka problem vi har haft på vårt rum med vad vi ska ha på oss. Vi måste ha svarta byxor oxh piké-tröja, ingen av oss hade något av dem... Så vi skulle gå och se om vi hade fått några kläder i våra skåp, och det hade vi bara det att jag fick allt i antingen storlek m eller xs vilket betydde att det antingen var alldeles för stort eller för smått så nu har jag fått ringa runt i laget för att se om någon hade något jag kan låna. Så nu sitter jag här i lånade byxor, lånad piké och min egen fleece:P, känner mig ju inte alls som en luffare.

Igår simmade vi riktigt jobbigt: 6*700 tröskel! Efter det simmade vi hundringar i 20 min, 3 sek under tröskel och vila hälften av den tiden man simmade på. Armarna gick knappt att lyfta över vattnet.

Imorse däremot var det ganska lugnt, simmade kanske 5000 sen gjorde vi starter och växlingar. 

Helgen i skogen ägnades åt olika aktiviteter som skulle göra att vi lärde känna varandra. 
Vi lyssnade på en hel del på när Monty pratade, han pratar som sagt en hel del men han säger väldigt intressanta saker så man (eller iaf jag) lyssnar uppmärksamt hela tiden.

Nu ska jag och Amy gå och käka så vi inte hungrar ihjäl på bussen:).

jag gillar verkligen laget här (med vissa undantag som bekräftar regeln) dom är verkligen min typ av människor. 

Mat och sedan iväg för att köra livet ur de andra lagen i helgen.

Ha en himla bra helg och Sofie ha det så JÄTTESKOJ i Österrike du är så cool som gör det, man blir solt som storasyster:D.

See yall

Bilder kommer snart när det fungerar att ladda upp dom

Kommentarer
Postat av: mamma

Tjenare älsklingen min. Det är alltid roligt att läsa din blogg. Om du känner dig stolt över att vara storasyster till en som gör kola grejer, gissa hur det känns att vara mamma till 2 st döttrar som ni; jag känner mig OTROLIGT stolt över er båda två!!! Puss från mig

2008-10-27 @ 15:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0