Första tävlingen

Då har jag klarat av min första college-tävling, det var hur skoj som, helst att äntlingen få tävla. Jag tror att jag simmade helt okej, jag har konverterat mina tider men som alla vet så är det ju inte exakt.

Jag simmade
100 fr 52.73, ungefär 58.8 i kortbana, meter
100 rygg 58.8, ungefär 1.05.6 i kortbana, meter
Sista sträckan i 4*50 me, 23.7, ungefär 26.6 i kortbana meter

Är dessa tider godkända johan?

Tyvärr förlorade vi tävlingen och fick handskas med en sur Monty eftråt dock tog jag inte åt mig så mycket då jag var nöj med mina insatser.

Gemensamt insim och gemensamt avsim gjorde vi också, det var jag inget stort fan av, det var inte så farligt med gemensamt avsim men jag gör helst mina egna grejer på insimmet (vilket jag gjorde när inte Monty var där...)

Annars har helgen flutit på, det är lite drama i laget just nu, alltid lika spännande, dock lite mer spännande när man slipper vara inblandad kan jag tro...

Btw så slog jag Shannon (en senior i laget som tror hon är störst bäst och vackrast) på 100 rygg med ca. 3 sek mohaha in your faaace!!


Jag och Karli efter vårat Inte-squad meet

På hotellet i Oakland

Väntar på bussen hem från skogen

Josh, i bussen påväg tillbaka till UC



Kommentarer
Postat av: johan

segstartad som du kan vara så är de klart godkännda!! Bra simmat!!

2008-10-28 @ 00:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0