En snabbis

Okej här kommer en snabb snabb uppdatering, ska snart gå och äta!

Jag har varit hos doktorn, jag har fått medicin och får inte käka/dricka mjölk på två veckor, hjälp jag dricker alltid altid mjölk ju :S.

Simmade 16*200 a3 imorse, det var bara huvudserien efter det simmade vi en till serie på 3000 som var a2+-a3. Och nu precis simmade vi 5*100 MAAAXXXX på 2 min starttid, vilket var rätt roligt mådde dock inte så bra efter men det ska man väll inte göra efter en hård serie:-P.

I helgen ska vi iväg med laget på något som kallas retreat, vet inte vad det är men jag berättar när jag kommer hem. IMorgon har vi en intersqud meet, vi ska alltså tävla mot varandra i laget på 200 im, 100 fr, 50 ry,br,fj.

Nästa helg ska vi simma i Oakland, där kommer jag även träffa Jesper (Åkesson) som simmar på Wayne State Universiy (vet ej om jag stavade det rätt). Ser verkligen fram emot att träffa en svensk som jag känner!

Igår och idag har det gjort ett antal cuts i laget vilket är ganska sorgligt men nu måse man verkligen visa att man vill vara en del av laget. Alla är superrädda att stanna hemma från träningarna för at Monty ska tro att man inte är dedikerad nog.

well well nu ska jag äta!

Hur är vädret där hemma föresten? Jag går fortfarande runt i shorts och t-shirt :D

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0