28-30h/dygn=lagom

Först och främst jag överlevde 5*500, snittade på ca. 1.07.5, puuh vad jobbigt det var!! Plus at nu börar min höger arm värka... ska gå till the trainer (vet inte hur jag översätter det till svenska) imorgon är kommer dom väll antagligen lägga is på som dom gör på alla andra sen blir de väll bra hoppas jag, det är nog inte så illa bara lite ovan vid att köra så hårt fler träningar i rad.

Har precis gjort klart min matteläxa, herre min je vad mycket det är att göra hela tiden dygnet räcker inte till!!!

Imorgon har jag 500 olika möten jag ska på och däremellan klämma in skola och träning, men men jag hiner ju inte direkt bli uttråkad. Snackade med Stephen, en irländsk kille i laget (galet rolig), idag på lunchen, vi kom fram till att 28-30 timmar på ett dygn skulle vara mer lagom!

Har även varit på welcome back athletes idag. Fick en CATapult t-shirt (Championship & Academic Together) mycket fin, en bearcat som står och spänner sig...

(bilduppladdningen fungerar inte som vanligt)


En träning imorgon bara, underbart.

Haha btw, Madde om du läser det här, har du verkligen lagt upp en länk till min blogg på pednet?!

Godnatt på er där hemma (eller ja för er är det snarare snart godmorgon)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha näää liz! du är alltid så lättlurad :P :D :D

2008-10-02 @ 09:47:54
Postat av: Chattis

LIZ,JAG SAKNAR DIG MEGABAJSRÖV-MYCKET!!

2008-10-02 @ 13:43:15
Postat av: Mig! :)

jag tycker att jag har mycket att göra ;)

och det där låter som ingenting i jämförelse med mitt liv.

2008-10-02 @ 14:47:25
Postat av: Magnus

Hej på dig!



Det finns två saker här i världen man inte behöver bekymmra sig över.



1. Tid - det kommer bara mer hela tiden.

2. Pengar - riksbaken trycker nya varje månad.



Så just på grund av det, och en del av dina andra egenskaper :-) så kommer allt med största säkerhet att sluta väl.



Kul att se att det är bra med dig och att allt funkar bra. Träna inte ihjäl dig bara. Vi ses.



Hälsar, din gamle simtränare i Stockholm.

2008-10-02 @ 19:09:05
Postat av: Matilda

Jag håller med din gamle träanare! Kloka ord! Kul läsning, fortsätt skriva. =) Vi saknar dig mega mkt här hemma. Måste bara säga att jag är stolt som fixat skype + hedset + mic + webbcamera = Liz och matilda LIVE! (nästan iaf..)

Love ya my darl! Glöm inte o klämma in lite sömn då o då, så mkt som du gäspade nu precis när vi pratade...

Pusspuss!

2008-10-02 @ 19:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0