hej hej

Usch, nu börjar det bli tungt. Träningen är så hård och kroppen bara skriker efter vila men sådant har min inte tid för under jul-träning! Imorse simmade vi bland annat en 2000 på tid där vi skulle tävla mot dom på banorna bredvid och inte släppa iväg dom... Vi tränar som sagt i långbana på morgonen så det är inte 2000 yards vi pratar om. efter 1500 m var man inte så kaxig, inte efter de senaste dagarnas träning.
Vi har inte haft ett enda A2 pass, mesatadels A3 och ett sprintpass som ändå var på 6000. Men som sagt så ska jag inte klaga, jag kunde ha gjort det här i kalla Cincinnati istället som btw har fått 6 inches snö inatt och is på vägarna. Här är det dryga 30 grader och sol. Inte ett moln så långt ögat kan nå. Lite solbränna har väl ingen sagt nej till heller?

Imorgon kväll ska vi ha "skits" små pjäser dr vi ska driva med folk och saker som hänt under terminen. Ska bli riktigt kul. Efter det får vi nog mat så då slipper vi laga den själv. Och efter det hämtar Vicky upp mig. Jag sover hos henne mellan lördag och sändag så slipper vi gå upp jätte, jätte, jätte tidigt och istället bara gå upp jättetidigt, skönt. På söndag morgon kör hon mig till flygplatsen och sedan bär det av mot den gamla fria nord! Sverige!! Jag är hemma på måndag morgon.

Hade tänkt ladda upp bilder men internet här har inte mycket att skryta med så jag fixar det när jag kommer hem.

See ya!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Sofie

JAG LÄNGTAR!!!

2008-12-20 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0