En glad Liz...*host**host*

Hemma från Miami.

Gick inte alls som jag hade tänkt mig. Enda jag simmade bra på var 200 fri i laget, 1.51.84, omräknat 2.04.8.

Känslomässigt är jag väll kanske inte helt på topp just nu, har väll haft en sådär helg i övrigt, tränaren har väll inte riktigt varit på min sida om jag säger så, har haft ett antal team-meetings och det känns som att stor del av kritiken vi får är riktad mot mig, men jag kan vara överkänslig så jag tänker inte för mycket på det. Kan inte vänta tills jag är hemma och får träffa alla igen och få tillbringa lite tid i trygga Sverige. Har nog aldrig tyckt om Sverige så mycket som jag gör när jag inte är där.

Ååååh 13 dagar det är allt sedan är jag hemma.


Nästa vecka har vi finals, så jag har prov i matte, environment, och critical thinking sedan är jag klar för denna terminen, så sjukt skönt.
På fredag åker Jeremy hem så då kommer jag inte få se honom på en månad... det kommer bli underligt från att träffas varenda dag typ hela tiden till att inte se varandra på en månad...hmmm inget jag ser fram emot jättemycket kanske. MEN på lördag åker vi till FLOOORRRIIIIDDDDAAA, wohooo DET däremot ser jag fram emot jättemycket! Har lite problem med hur jag ska packa dock, hur packar man för en vecka i varma Florida och två veckor i kalla Sverige i en väska och under 50 lb, om någon har svaret tveka inte att lämna en kommentar.

På tal om det, jag blir jätteglad när jag får kommentarer, ser att jag har mellan 30-50 läsare om dan hur kommer det sig att jag aldrig har mer än 3 kommentarer per inlägg var lite modiga och kommentera min vänner :-).

Nu ska jag gå till sängs, träning imorgonbitti såklart!

Godnatt och sov så gott


Kommentarer
Postat av: rosblad

Vad är det coach säger i sin kritik till dig?

2008-12-08 @ 04:24:59
Postat av: mamma

Gissa om jag räknar dagarna till du kommer hem!!! Det ska bli så himla skönt att ha dig hemma. Vi kan väl försöka prata på skype i kväll (sv tid). Pussss / mamma

2008-12-08 @ 08:04:31
Postat av: K

bara för det får du en kommentar från mig, det var ju ändå ett tag sen :)



packningen går nog finfint.. om inte kan du väl alltid snylta på sofies garderob när du är hemma annars? hehe



ha det fett!

2008-12-08 @ 17:46:14
URL: http://katarinaaaa.blogg.se/
Postat av: Mig! :)

okej jag erkänner att jag har varit lite dålig på att kommentera de senaste...två månaderna:S och nu när jag gör det måste jag klaga på din stavning, du skriver väll "ganska" ofta och jag antar att du menar väl.Väll s=Framvällande av vatten el toner m.m. Tror inte att du menar det ;)

2008-12-08 @ 19:48:44
Postat av: Sofie

what! vem tycker att du ska snylta från min garderob?? om du är jäääättesnäll ;) hehe. ses snart :D!<3

2008-12-10 @ 17:01:05
Postat av: Jonna

Hojt hojt! Vart i Florida ska du, mina trakter du vet;)

2008-12-11 @ 03:41:05
URL: http://jonnanyback.blogg.se/
Postat av: ninni

Hej Liz! Äntligen har jag hittat din blogg - jag är urkass på sånt här så jag känner mig jättestolt.

Blir lite nyfiken på vem Jeremy är - kanske får reda på det så småningom.

Hoppas dina sista dagar i Florida är bra med lagom doser av träning. Vad jag försår på Kicki så kommer du till sverige på måndag. Vi hörs på julafton. Vilka snygga döttrar jag har:-) de ser helpackade ut av någon anledning....vilket de ju inte var.

Sköt om dig och ha det så bra. Massor av kramar från moster!!

2008-12-20 @ 11:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0