Update from florida

Hej där hemma

Just nu är jag i Florida på träningsläger. Hittills har vi haft två träningar, båda har varit ganska hårda. Imorse var huvudserien 7*200 starttid 5.00. 1:a 200:ingen 20 sek över pers 2:a 16 sek över pers 3:e 12 sek över pers 4:e 8 sek över pers  5:e 4 sek över per 6:e broken 2*100 och 7:e broken 4*50.
Jag simmade rätt bra snabbaste var på 2.18, 2.15, 2.14 och 2.06. Vi simmade i långbana imorse btw. Efter simningen sprang vi till styrkerummet som var typ 2 km bort sedan styrkade vi en timme.

Just nu regnar det ute så vi chillar inne på hotell-rummet som FYI är gigantiskt. Vi är sex personer som delar på det men hela laget vill vara här inne hela tiden så vi är en hel del folk här just nu.

Snart börjar träningen igen.

Igår kom jag till slutsatsen att jag har det rätt bra. Just nu är jag i Florida och ska vara här i en vecka, sen ska jag åka HEM åååh vad jag längtar!! Sen åker jag tillbaka den 4:e Januari och får träffa alla här igen och får träffa Jeremy igen. Jag har bara saker att se fram emot just nu :-D.

Nä nu ska jag stoppa lite mat i magen så jag orkar träna.

Vi ses om en vecka! Btw hur är träningen där hemma nu, är det lönt att jag kommer och träänar den 22:a december? Johan om du har något schem kanske du kan maila det till mej ? :)

Ha det braaa

Kommentarer
Postat av: mamma

härligt att höra att du har det så bra. Jag har en massa super-roliga grejer att se fram emot också; ffa att du kommer hem!! Längtar mer än mycket. Ha det jätte-härligt i varma ljuvliga Florida hälsar jag från gråa, svala Sverige

2008-12-16 @ 14:03:54
Postat av: mamma

Härligt att du har det så bra Liz!! En annan har också massa roliga grejer att se fram emot; ffa att DU kommer HEM!! Gissa om jag ser fram emot det, jag räknar dagarna tills jag får krama dig.

Puss från din mamma

Madeleine hälsar så mycket.

2008-12-16 @ 14:13:36
Postat av: johan

Hej, Mailar träningsschema till dig!! ses

2008-12-16 @ 14:34:22
Postat av: Dr Fil

Maila mig också Johan!

2008-12-16 @ 21:21:08
URL: http://drfil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0