När kroppen säger ifrån

Usch, ibland säger kroppen ifrån. Och det är precis vad den gör just nu och det får mig att ställa frågan "varför gör jag det här?". Jag vet ju svaret, jag mår bra av simning och jag älskar att se resultatet av träningen men att det ska göra så ont påvägen dit!!! Jag är bara så utmattad.

Igår kom alla tillbaka igen efter lovet, trevligt att träffa alla även om de har varit väldigt mysigt att bara vara några få på träningen och fått vara med människor som jag verkligen tycker om utan att bli störd av random folk, det är väldigt lätt att börja reta sig på folk när man lever så nära varandra 24/7. Är också tillbaks i vår kära Cafeteria, har varit lyx att äta ute varje kväll.

På torsdag åker vi till Miami, Ohio för att tävla deras invitation och då ska jag få träffa Vicky!!! Åååååh vad jag längtar!

Hmmm... Nu är det någon som ropar mitt namn...ÅH (I) de är min matte-läxa, jag antar att jag ska ta tag i den då.

På fredag om två veckor ska jag träffa:


Maaaaattttteeee-tiiiimmmmeeee, yeeeeeeyyy!!!

Puss och kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Matilda

Maaaaaaaaaaatte-tiiiiiiiiiiiiiiiiime!!!! :D YAY!!! Snart iaf. =)

2008-12-05 @ 09:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0