Mamma Mia

ååååh här sitter jag och lyssnar på Mamma Mia musik från musikalen, gud så underbart det var att se den på broadway, ligger lätt bland toppplaceringarna när det gäller upplevelser jag har varit med om!!!!!

Tack för att vi gick på den mamma och pappa!!!!
The best time on Broadway!!

Jag och Sofie på broadway

Jag fick en fråga om vad det var för kritik som jag fått av min Coach, jag tror inte att jag ska gå in på det så detaljerat men det hela kan väll sammanfattas i att han vill att jag ska lita på honom mer än det verkar som jag gör enligt honom.

Das war alles, back to People and the environment study, lovely

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Vad menar han med att du ska lita mer på honom?

2008-12-09 @ 04:39:21
Postat av: Matilda

Jaaaaag rääääääääääknare dagarna!!!!! snart snart snart!!! Pussss min älskade!

2008-12-10 @ 12:19:27
Postat av: Anonym

snartsnartsnart :D:D:D:D!!!! grattis till jullov idag, eller vad man säger ;P hehe. ha så skoj i florida host, men bli inte för brun!!!! älskar dig <3

2008-12-10 @ 12:57:17
Postat av: Mig! :)

undrar åsså vad det var för kritik du fått. e inte du helt felfri...;)

2008-12-10 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0