Exam week woooohaaaa

Hej mina vänner

Herregud vad mycket det är att göra, examweek är nog något av det värsta jag upplevt, och givetvis har man alla proven schemalagda under träningen. Vi måste få ihop 9 träningar denna veckan innan vi åker till florida, hmm det är typ omöjligt...

Snart har jag matteprov och det är det sista sedan har jag JULLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe, det här med tränare var ingen stor grej vi hade bara lite olika åsikter men vi har absolut inte varit sura på varandra eller något. Vi hade möte med honom allihopa i grupp och efter det pratade han med alla en och en och sa vad han tyckte om sammarbetet. Jag och monty fungerar bra ihop det är bara det att träningen är mycket hårdare än vad jag är van vid och när det sedan inte ger de resultaten på tävling som jag vill (jag vet att jag är jätteotålig) så blir jag lite frustrerad och ifrågasätter träningen och det var då Monty sa att jag skulle lita på honom för han visste vad han gjorde. There you go, mina nyfikna vänner, jag gillar att ni frågar:-).

Well well, I'm of to math-exam, woop woop!

See ya, 11 dagar!

Hahaha underbar julbild på mina kusiner Anna och Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla diva...du tror du är så bra? du suger fullständigt :D hahaha

2008-12-11 @ 20:26:23
Postat av: Anna

Haha, fan va snygga kusiner du har!!!

2008-12-21 @ 21:55:52
URL: http://meissners.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0